informace pro chybějící
Učivo pátek 21.2.
Čj
uč. str. 74/ 4 - písemně pouze v 1.pádě čísla množného do ČjŠ
uč. str. 75/ 5 - ústně
uč. 141/ 6 - písemně ČjŠ
PS str. 4/ 3, 4 - pozor na koncovky - vzor mladý
M
uč. str. 57/ 1, 3 - ústně; cv. 2, 4, 5, 7 - písemně do MŠ
Př
test
PL - Rozdíly mezi živočichy - postupně vypracovat
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo čtvrtek 20.2.
Čj
Pravopisné 5min str. 33/2
Procvičování - druhy přídavných jmen
uč. str. 71/ 2 - ústně
uč. str. 73/ 1 - ústně + žlutá tabulka
uč. str. 73/ tabulka skloňování př. jmen tvrdých
Pozor na 1. a 5. pád množného čísla v rodě mužském životném - vždy mladí - měkké í
uč. str. 74/ žlutá tabulka
uč. str. 74/ 2 - ústně a) do sešitu ČjŠ
PS str. 4/ 1, 2
M
Početník str. 4 - celá
Početník str. 5/ 5
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo středa 19. 2.
Aj
uč. str. 45/ 8,9 (ústně) Mp3 2.33
Ps str. 37 celá + 38/1,2 Mp3 1.19
Čj
uč. str. 71/ 1 + a - ústně
uč. str. 71 - žlutá tabulka - přečíst
! Důležité si pamatovat:
- tvrdá přídavná jména - koncovka př. jm. se mění v rodech - vzor mladý, mladá, mladé /mokrý, gumový .../
- měkká přídavná jména - koncovka ve všech rodech stejná - í - vzor jarní /cizí, holubí, letní.../
- přivlastňovací přídavná jména - ptáme se otázkou Čí? - vzor - otcův, matčin /Otův, sestřin.../
PS str. 3/ 1 - celé
M
- vyznačit barevně a popsat - 1 mm2, 10 mm2, 1 cm2, 4 cm2, 10 cm2, 1 dm2, + tři libovolné svoje
Vl -D
uč. str. 30 - Karel Havlíček Borovský - přečíst + film
uč. str. 31, 32 - přečíst + zápis + doplnit PL a nalepit do sešitu + film
Život v Čechách za průmyslové revoluce
Lidé se stěhovali za prací do měst.
Vznikly skupiny továrníků a dělníků.
Podoba měst se změnila:
- dlážděné ulice
- plynové osvětlení
- vodovody
- kanalizace
- nájemní / činžovní/ domy pro dělníky
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
uč. str. 72/ 4 - písemně libovolných pět řádků - bez a, b
M
uč. str. 28/ 5 - načrtnutí tabulky + doplnění do MŠ
uč. str. 28/ 8 - do MŠ
PL - poznáváme svět - postupně vypracovat
Př
uč. str. 44 - přečíst + zápis
Zoologické zahrady
Jsou určeny k chovu běžných, cizokrajných i ohrožených druhů zvířat.
Funkce zoo:
- vzdělávání
- záchrana ohrožených druhů
- relaxace, aktivní odpočinek
Zoo u nás:
Praha - Trója
Liberec - nejstarší
Dvůr Králové n. L. - safari
...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo pondělí 17.2.
Čj
uč. str. 70/ 6, 8, 9 - ústně
uč. str. 70/ 7 - písemně ČjŠ, podtrhni příd. jména na otázku Čí?
PS 2 str. 3 - křížovka
Pravopisné 5min str. 3/ 2. sloupek - podtrhnout slovesa a příd. jména
M
Početník str. 3/ 1, 2, 3, 4
uč. str. 28/ 4 - písemně do MŠ
2 + 2 příklady na písemné dělení a násobení do MŠ
Vl - Z
Královehradecký kraj - opakování
Nemocní mají sešity na lavičce u jídelny.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo pátek 14.2.
Čj
PS 2 str. 2/ 1, 2, 3
M
uč. str. 28/ 2 - jen výpočty do MŠ
uč. str. 28/ 3 - písemně do MŠ
Početník str. 2/ 1, 2, 3, 4, 5
Př
uč. str. 43 - přečíst + zápis
Botanické zahrady
Je to zpravidla uměle vysazená zahrada.
Funkce BZ:
- výchovná
- nauková
- relexační
- ochranná
Jsou zde rostliny z celého světa (nutné skleníky - tropy, subtropy, pouště...)
U nás je nejstarší v Liberci.
ARBORETUM - BZ na dřeviny
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo čtvrtek 13.2.
Čj
uč. str. 69/ 1 - přečíst + do ČjŠ - vybrat a napsat z článku pět přídavných jmen společně s podstatným jménem, ke kterému patří /do sloupečku/ a určit rod, číslo a pád - tím zjistíme, že se přídavné jméno musí shodovat v těchto mluvnických kategoriích s podstatným jménem
uč. str. 69 - žlutá tabulka - přečíst
uč. str. 69/ 2 - ústně - ověření shora napsaného
uč. str. 69/ 3 - vyber si tři slova a ke každému napiš aspoň tři přídavná jména
M
uč. str. 27/ 4 - přečíst
uč. str. 27/ 5 - ústně
uč. str. 27/ 6 - písemně MŠ/zápis, výpočet, odpověď
uč. str. 26/ 8 - písemně MŠ
- kdo má doma Početník 2 - str. 1 - celá
PS ČJ 2 a Početník 2 jsou k dispozici na lavičce u jídelny.
AJ
Uč. str. 44/1 a) b)
PS str. 35 celá + 36/1 a 4
zápis do školního sešitu
11th February
Present simple= přítomný čas prostý
I, You, We, You, They
+ věta
I get up ..
- věta
They do not get up... = They don´t get up...
He, She, It
+ věta
He gets up ... , She watches TV ..., He goes ... , She does her homework.
- věta
He does not get up = He doesn´t get up ... , She doesn´t read ... , She doesn´t do her homework.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo úterý 11.2.
Čj
PS str. 39/ 3, 4
PS str. 41 - rozhovor - zapsat minimálně 5 otázek a 5 odpovědí - celýmí větami
M
uč. str. 27/ 1- písemně MŠ
uč. str. 27/ 3 - ústně
Početník str. 36/ 2
Př
uč. str. 42 - přečíst - zápis ze sešitu spolužáků
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Učivo pondělí 10.2.
Čj
PS str. 39/ 1, 2; str. 40/ 5, 7
M
Početník str. 35/ 2. sloupek
uč. str. 26/ 1, 2, 3 - ústně
uč. str. 26/ 6 - do MŠ
VL - Z
Plzeňský kraj - film 1, film 2- opakování
Královehradecký kraj - zápis dle předchozích
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------